miercuri, 31 august 2011

Exotic cocktail

   Astazi am sa va prezint un machiaj-fantezie, pe care l-am intitulat sugestiv Exotic cocktail, deoarece imi plac la nebunie acele machiaje in care te poti juca in voie cu cele mai crazy culori. Prietena mea Maria s-a lasat din nou pe mainile mele, iar ce a iesit puteti vedea mai jos.





    Pentru inceput am hidratat fata cu ajutorul cremei Vichy Aqualia Thermal iar apoi am aplicat fondul de ten, corectorul, si pudra intr-o cantitate mai mare pentru a matifia cat mai mult tenul. Dupa aceea am accentuat conturul pometilor cu ajutorul blush-ului minune Bella Bamba de la benefit.
   Machiajul ochilor a inceput cu aplicarea galbenului pe toata pleoapa ochiului inclusiv in coltul extren pana la arcada, unde am format un V.  Tot un V am realizat si la mijlocul arcadei pe care l-am umplut cu o nuanta puternica de orange. In plus, pe waterline am aplicat un creion kohn negru pentru a crea o privire mai intensa. In fine, pe coltul intern de sus al ochiului inclusiv arcada am aplicat un verde-metalizat, iar pleoapa inferioara am conturat-o cu ajutorul creionului albastru sidefat de la Sephora.



3 comentarii:

  1. Îmi place că este foarte colorat, dar nu mi se pare că ai blenduit bine portocaliul cu nuanţele de fard din jur. Sper că nu te deranjează această observaţie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Este unul din primele machiaje pe care le-am facut pe altcineva...fiind un machiaj fantezie am vrut sa nu amestec culorile in niciun fel, ci doar sa le aplic intr-un mod cat mai ciudatel. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da inteleg, dar e o greseala sa nu blenduiesti culorile intre ele:-s nu sunt sigura acum daca nu se aplica in cazul machiajelor fantezie, dar eu inclin sa cred ca indiferent de tipul machiajului trebuie sa nu se vada linia de demarcatie dintre culori.

    RăspundețiȘtergere