duminică, 28 august 2011

Me, myself & my blog

   Dupa cateva luni de zile in care am urmarit zeci de site-uri si blog-uri de profil, si dupa si mai multe articole citite, m-am hotarat sa imi fac si eu un blog. Astfel, recunosc ca sunt inca la inceputul inceputului si ca mai am o groaza de invatat (atat la nivel teoretic, cat si practic).
   In plus, consider ca in arta machiajului nu poti spune niciodata ca stii totul si ca nu mai ai nimic de invatat. Tocmai in asta consta si farmecul meseriei de make up artist.
   Pe de alta parte, imi doresc din tot sufletul ca acest blog sa fie pentru voi o sursa de inspiratie si informatii care sa va fie cu adevarat de folos. Last but not the least, pentru orice intrebare ati avea, nu ezitati sa imi scrieti la urmatoarea adresa:
                                          raluca.cruceru08@yahoo.co.uk
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu