duminică, 18 septembrie 2011

Cosmetics Beauty Hair 2011- impresii & swatch

   Revin azi cu o postare despre targul Cosmetics Beauty Hair ce a avut loc la Romexpo in perioada 15-18 septembrie 2011. Desi a fost cea de-a XVII-a editie, eu l-am vizitat vinerea aceasta pentru prima oara, si recunosc, am ramas placut impresionata...
   Pe de alta parte, regret ca m-am dus in jurul orei 15, iar programul se inchidea la 18, asa ca nici nu am simtit cum ''au zburat" cele 3 ore minunate in care m-am pierdut printre standurile de acolo. Mai mult, cea mai mare surpriza a fost faptul ca printre expozanti am dat peste standurile celor de la Malu Wilz, ParisaX, Kryolan si Peggy Sage, de langa care nu as mai fi plecat. Printre altii, au mai fost prezenti si cei de la Farmasi si Flormar.
   Pe scurt, Cosmetics Beauty Hair aduce laolalta  atat producatorii  si distribuitorii de produse de machiaj, cosmetica, ingrijirea parului, wellness&spa, cat si importatorii de mobilier si accesorii pentru saloanele de infrumusetare. De asemenea, atmosfera interactiva a evenimentului este data de show-urile realizate de numerosii stilisti si make-up artisti prezenti acolo. Singurul inconvenient, daca il pot numi asa, a fost momentul in care cei de la Le makiage (Il makiage re-brand-uiti) m-au agatat pentru a 76548767567-a oara pentru a ma invita la o sedinta gratuita de machiaj..."No thanks!"
   Desi mi-as fi dorit sa pot cumpara 1000 de produse care mi-au facut cu ochiul, m-am abtinut eroic daca pot spune asa, si m-am limitat la doua nuante de fard de ochi de la ParisaX, deoarece chiar eram foarte curioasa sa le incerc, si o pereche de gene false. Cele 2 nuante (Rouge brique irisee si Framboise irisee) mi se par destul de cute, se intind foarte usor, si in plus, sunt si foarte pigmentate. Zilele ce urmeaza am sa realizez un machiaj cu ajutorul lor, ca sa vedeti si voi exact cum arata aplicate.
Acum va las cu cateva poze & un swatch  pentru cele 2 produse! Enjoy!










 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu