vineri, 9 septembrie 2011

Review Sephora Smoothing Primer


   In postarea de azi am sa va povestesc experienta mea in ceea ce priveste binecunoscutul primer de la Sephora. Pentru inceput va propun sa aflam care este descrierea sa oficiala:

    Ce este?  Un primer care matifiaza si netezeste pielea tenului dumneavoastra, reducand totodata luciul inestetic.
   Ce face? Faciliteaza aplicarea fondului de ten si minimalizeaza in acelasi timp imperfectiunile. Astfel, machiajul dureaza mai mult, iar pielea ramane catifelata si neteda cu un finis mat.
   Alte informatii: Ideal pentru tipurile de ten gras/mixt.
   Parerea mea este ca acest primer nu prea face mai nimic din ceea ce promite, si am sa va explic pe larg de ce. In primul rand, eu am un ten mixt cu tendinte de ingrasare, insa nu am observat niciun efect de matifiere dupa utlizarea acestui produs, si in plus, zona T capata un luciu teribil imediat dupa aplicare.
   In al doilea rand, desi netezeste pielea si o face foarte moale la atingere, acest efect nu dureaza foarte mult, pielea ramanand astfel ca si inainte de aplicare.  Mai mult, fondul de ten se aplica la fel de simplu ca si dupa ce am folosit o crema, deci nu-i mare scofala nici la acest capitol.
    De asemenea, nu am observat nicio imbunatatire in ceea ce priveste cresterea durabilitatii machiajului.  Personal, nu mi s-a intamplat niciodata sa ma dau cu fond de ten si blush iar dupa cateva ore sa dispara complet... Ceea ce m-a enervat cel mai tare, a fost odata cand am mers la o nunta, si la nici 2 ore de la aplicare, fata mea a inceput sa luceasca ingrozitor, iar machiajul meu s-a amestecat intr-un mod foarte urat.
   Ca primer pentru ochi nu il recomand sub nicio forma, deoarece culorile isi pierd foarte tare din intensitate si pur si simplu nu mai "stau" pe pleoapa, iar in ceea ce priveste "finisul mat" pe care il promite, nici nu poate fi vorba de asa ceva...
   In concluzie, I'll never/ever buy Sephora Smoothing Primer again...

   Pret: 56 RON pentru 15 ml
   Nota acordata: 4,5/10 





 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu