marți, 13 septembrie 2011

Pearly purple make-up

   Machiajul de astazi l-am numit sugestiv "Pearly purple" deoarece m-am jucat putin cu cateva nuante perlate de mov si roz , pe care le-am combinat intr-un mod cat mai natural posibil. Nu stiu de ce, dar de ceva vreme imi place sa experimentez tot felul de machiaje care sa contina roz sau mov, in toate nuantele lor.
   Va invit acum sa vedeti ce a iesit...















    Machiajul ochilor l-am realizat astfel: am inceput cu primer-ul de la Urban Decay apoi am aplicat nuanta nr.1 si nr.2 pe jumatatea interna a pleoapei si am continuat cu nuanta nr.3 chiar in mijloc. Dupa ceea am blend-uit cele 3 culori, si am aplicat nuanta de mov nr.4 pe cealalta jumatate si nuanta nr.5 in coltul extern. La final am blend-uit totul din nou si am aplicat ca highlighter nuanta notata cu nr.6 pe arcada.
    Produse folosite:

Face: Sephora Smoothing Primer, Lancaster Satin Confort Foundation (no. Natural Gold), Bourjois Eclat  Mineral (no.05 dore), Flormar Concealer (no.Soft Beige), BeYu Blusher (no.141).
Eyes: Urban Decay Primer Potion, 120 Palette, 32 Palette Guylond, Bourjois Kohl&Contour, Maybellile
Colossal.
Lips: Rimmel Vinyl Gloss (no.190 Pin Up).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu