marți, 20 septembrie 2011

Review Herbagen Sapun facial gel

 
    Astazi am sa va vorbesc despre sapunul-gel cu extract de galbenele destinat ingrijirii tenului de la Herbagen, pe care l-am primit cadou acum 3 luni de zile, si de care sunt extrem de multumita.
   Ce promite?
"Este un sapun gel destinat mentinerii igienei constante a tenurilor sensibile. Inlatura in mod eficient si delicat impuritatile si machiajul, avand in acelasi timp efect hidratant si calmant. Se indeparteaza prin clatire cu apa. 
Este bogat in extract de albastrele, recunoscut pentru actiunea sa anti-inflamatoare asupra ochilor si glicerina, cu efect hidratant."

   Ce cred eu?
   In opinia mea, dupa utilizarea sapunului de la Herbagen simt ca tenul meu este curatat in profunzime, ultimele urme de la machiaj sunt indepartate, iar inflamatiile sunt usor calmate. Pe de alta parte, chiar daca promite hidratarea, dupa utilizare, pielea tenului meu ramane destul de uscata, si de aceea trebuie sa aplic imediat o crema hidratanta.
   Mai mult, fiind un sapun recomandat persoanelor cu ten sensibil (eu avand tenul usor sensibil) sapunul de la Herbagen devine alegerea perfecta pentru cele care isi doresc un produs care sa aiba o actiune blanda.
In ciuda faptului ca are 350 de ml, eu mai am un sfert din el in conditiile in care de 3 luni il folosesc aproape zilnic, atat dimineata cat si seara. In plus, mirosul acestui sapun facial este unul abia perceptibil, iar faptul ca atunci cand ma spalam pe fata nu ma izbea un miros puternic mi-a placut la nebunie.
   In fine, ma bucura faptul ca am descoperit inca un produs made in Ro. foarte bun, care pe deasupra nu contine parabeni si nici nu este testat pe animale. :)
 
   Pret: 15-16 RON
   Nota acordata: 9.5/10
     


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu