luni, 5 septembrie 2011

Review Eclat Mineral Bourjois

 
    Buna tuturor! Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre o pudra pe care o folosesc de mai bine de o luna de zile si de care nu ma mai pot desparti.
   Astfel, dupa cum ii spune si numele, este o pudra minerala, adica are o textura foarte usoara si nu blocheaza porii, iar daca iti doresti ceva cu putere mare de acoperire, renunta din start la acest produs. Pana acum ceva timp, obisnuiam sa folosesc Accord Parfait Mineral de la L'Oreal, care spre deosebire de Eclat Mineral acoperea mai bine datorita faptului ca in compozitia sa intra si talcul.
   Fiind vara, mi-am dorit o pudra care sa nu incarce tenul si sa nu imi faca fata sa arate asemeni unei masti, iar Eclat Mineral a fost exact ceea ce cautam. De aceea, este extrem de important sa stim de la bun inceput ceea ce ne dorim de la pudra pe care urmeaza sa o achizitionam  si ce vrem sa faca ea pentru noi: sa acopere, sa matifieze, sa ofere un finis lejer, etc.
 
   Acum sa vedem ce promite:
"Pudra pentru luminozitate Bourjois eclat Mineral asigura o acoperire delicata, se aplica usor, elimina imperfectiunile in timp ce are grija de pielea ta.
   Inovatia in formula de minerale, este faptul ca lasa pielea sa respire in timp ce ofera o finisare perfecta, naturala si stralucitoare.
   Poti controla finisarea si poti crea un aspect proaspat si stralucitor printr-o singura aplicare."

   Parerea mea e ca mi-a placut extrem de mult aceasta pudra pentru finisul fresh pe care mi l-a dat dupa aplicare, nu mi-a incarcat deloc tenul si a rezistat destul de mult (aprox. 8 ore). In ceea ce priveste design-ul sau, Eclat Mineral vine in deja consacrata cutiuta rotunda marca Bourjois, are un miros subtil de trandafiri, o oglinjoara si un buretel pe care am preferat sa nu il folosesc, deoarece nu mi-a placut deloc cum aplica. La capitolul puncte slabe, as spune ca dupa 2-3 ore de la aplicare fata mea incepea sa luceasca de zor in zona T.  




   Nota acordata: 9/10
   Pret: 53 RON



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu