miercuri, 28 septembrie 2011

Review fond de ten L'Oreal Infaillible


  Deoarece folosesc de aproape 5 ani de zile fondul de ten Infaillible de la L'Oreal, m-am gandit sa va impartasesc si voua impresiile mele despre acest produs.
  
   Ce spun ei?
  "Infaillible make-up este primul fond de ten care rezistă la semnele de oboseală şi rezistă până la 16 ore.
  • Previne reapariţia imperfecţiunilor şi cearcănelor
  • Menţine luminozitatea şi prospeţimea tenului
  • Strălucirea este sub control.
    Nuanţă uniformă şi acoperire optimă
Formula Infaillible conţine o proporţie ridicată de pigmenţi care acoperă şi uniformizează culoarea pielii. Înveliţi într-o bază de compuşi fluoraţi, aceşti pigmenţi ultra rezistenţi reprezintă o adevărată barieră împotriva degradării fondului de ten asigurând o rezistenţă de 16 ore !
   O nuanţă care rămâne proaspătă şi luminoasă timp de 16 ore
La aplicare, pigmenţii formează o reţea foarte rezistentă şi extrem de stabilă. Aceştia aderă la piele, nu se degradează şi îşi păstrează caracteristicile multe ore.
Astfel, aceştia menţin prospeţimea şi luminozitatea tenului împiedicând apariţia semnelor de oboseală. Tenul este uniform, perfect timp de 16 ore ca şi cand ar fi fost proaspăt fardat!"

   Ce cred eu?
   In primul rand, am sa va spun de la inceput ca rezistenta acestui fond de ten nu este deloc de 16 ore ci in jur de 7-8 in conditii normale. In al doilea rand, trebuie sa stiti ca L'Oreal Infaillible este un fond de ten lichid cu o putere medie de acoperire, care ofere tenului un aspect natural, fapt ce m-a bucurat enorm inca de cand am inceput sa-l folosesc.
   In plus, imi place ca pot sa dozez cantitatea cu ajutorul pompitei, si ca acesta patrunde in piele imediat dupa aplicare. Mai mult, culoarea (eu folosesc nuanta no.230 Radiant Honey) se adapteaza excelent nuantei tenului meu, iar dupa ce il aplic nu imi lasa senzatia de ten incarcat.
  De asemenea, ador faptul ca se blenduieste foarte usor si uniformizeaza tenul , asepectul ramanand unul fresh timp de mai multe ore.
   Ceea ce nu-mi place la acest fond de ten este faptul ca are un miros foarte puternic a parfum, nu acopera cearcanele pronuntate, iar dupa 2-3 ore zona T capata un luciu inestetic.
   In concluzie, consider ca L'Oreal Infaillible este unul dintre cele mai bune fonduri de ten avand in vedere raportul calitate/pret, precum si efectele sale pe termen lung (este non-comedogenic si are un SPF 20).


    Pret: aprox. 60 RON
   Nota acordata: 9/10


   

Un comentariu:

  1. Si eu folosesc acest fond de ten si sunt f. multumita de el, mie imi rezista in jur de 6 ore pe ten si cu ajutorul pudrei zona mea T nu luceste:)aaa...si imi place ca are compozitia cremoasa si nu strange pielea...te astept si pe blogul meu... http://andrutzamakeupartist.blogspot.com
    Pupiki:*

    RăspundețiȘtergere