miercuri, 14 septembrie 2011

Passion for Colours make-up

  Machiajul pe care am sa vi-l astazi este unul pe cat de indraznet pe atat de usor de realizat. Mie mi-a placut la nebunie aceasta combinatie de culori, incat atunci cand a venit momentul sa ma demachiez mi-a parut extrem de rau! Datorita culorilor puternice pe care le-am utilizat in realizarea lui, acest tip de machiaj se potriveste perfect pentru o iesire la terasa seara sau pentru o noapte de clubbing. Sper sa va placa si voua ce a iesit!!!














   Produse folosite: L'Oreal Infaillible (Radiant Honey), Flormar Concealer (Soft Beige), Bourjois Eclat Mineral (05 dore), Seventeen Face Powder (no.23 Golden Sun), benefit Bella Bamba, Urban Decay Eye primer, 120 palette, Maybelline the Colossal Volum Express, Maybelline Colour Sensational Lipstick (Pink Petal), NYX Jumbo (Green).

   Dupa cum va spuneam la inceput, acest machiaj este unul extrem de usor de realizat. Astfel, dupa ce am aplicat primer-ul de la Urban Decay, am pus galbenul notat cu nr.1 in coltul intren al pleoapei mobile si am continuat cu portocaliul chiar pe mijlocul pleoapei dupa care am blend-uit cele 2 culori. In coltul extern al pleoaei am aplicat albastrul-verzui notat cu nr.3 si am blend-uit bine pentru a face trecerea de la culoarea din centru. La final am aplicat creionul NYX Jumbo verde pe pleoapa inferioara si am conferit un plus de luminozitate arcadei prin intermediul fardului alb-sidefat notat cu nr.4.
   Enjoy & Kisses!

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. intr-adevar e usor de realizat si frumos dar imi pare cam incomplet pentru ca la orice machiaj al ochilor trebuie sa conturezi si pleoapa superioara si pe cea inferioara, lucru care nu l-ai facut. si eu tot la fel faceam la inceput, nu aplicam tus pe pleoapa superioara pentru ca nu stiam ca e necesar, aplicam doar pe pleoapa inferioara creion intr-o culoare la alegere,pana mi-a spus o fata ca e musai sa conturezi pleaopa superioara cu tus negru, sau in alta culoare daca esti mai indrazneata:* sper ca o sa ai in vedere sfatul meu pe viitor si sa nu te deranjeze comentariul, constructiv de altfel. :*

    RăspundețiȘtergere