sâmbătă, 3 septembrie 2011

Review Lotiune tonica remineralizanta Asla Vital


   Astazi am sa va prezint o lotiune tonica pe am descoperit-o in mod intamplator si de care, trebuie sa va marturisesc, sunt extrem de incantata din mai multe puncte de vedere. Tocmai din acest motiv, am purtat-o peste tot cu mine in vara asta, si nu m-a dezamagit.
   In primul rand, lotiunea de la Asla Vital curata in profunzime tenul, lasand totodata o senzatie placuta dupa ce a fost aplicata. In plus, dupa ce ma spal, fata mea ramane uscata si are nevoie de  hidratare imediat, iar aceasta lotiune chiar o face, fara sa imi lase in schimb pielea uleioasa.
   De asemenea, in cazul meu, lotiunea imi matifiaza destul de bine zonele cu probleme, iar parfumul este unul discret.
   Pe de alta parte, va marturisesc ca eu personal sunt o fana a produselor cosmetice Made in Ro., iar faptul ca printre ingredientele sale se numara argila, uleiul de orez si galbenelele, nu a putut decat sa ma bucure si sa ma determine sa o achizitionez. Dupa cum probabil stiti, argila contine numeroase minerale naturale precum calciu, magneziu, potasiu, siliciu, ea avand totodata proprietati remineralizante, tonice si tonifiante asupra tenului.
   Si acum sa vedem ce promite:
  • Indeparteaza delicat impuritatile si produsele de machiaj;
  • Hidrateaza, remineralizeaza, si revigoreaza prin asocierea complexului hidratant Hydroviton cu principiile active Argilei speciale;
  • Detoxifica  si calmeaza iritatiile prin prezenta Apei argiloase, Acidului Ferulic asociate cu extractele de orez si galbenele.
   In fine, nu pot decat sa va recomand cu cea mai mare caldura acest produs, pe care eu il folosesc atat dimineata cat si seara, si pe care cu siguranta il voi cumpara din nou!

             
 
   Nota acordata: 9.5/10
   Pret: 20 RON
   


   
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu