vineri, 2 septembrie 2011

Yeux de Mediterranean make up

   Pentru ca vara tocmai s-a incheiat, iar eu inca mai visesz la apele albastre-verzui al Mediteranei, m-am gandit sa realizez un machiaj care desi pare complicat este foarte usor de realizat. Fiind un machiaj glamourous poate fi purtat la o receptie sau daca aveti suficient curaj, il puteti incerca si in miezul zilei.
   Scopul acestui machiaj este de a scoate in evidenta ochii, iar daca este realizat in mod corespunzator nu va fi deloc strident.
   Desi albastrul si verdele sunt doua culori tari, ele se completeaza perfect, insa nu uitati faptul ca un machiaj puternic al ochilor implica aplicarea unor nuante cat mai naturale pe pometi si buze.
   Si acum sa vedem ce a iesit...







   Pentru machiajul fetei am folosit: Primer Sephora, fond de ten Vichy Aerateint Pure no.46, Flormar Concealer nuanta Soft Beige, Bourjois Eclat Mineral nuanta 05 dore, BeYu Blusher no.141.

   Pentru sprancenele mele car nu stau niciodata acolo unde ar trebui stea am folosit M.A.C. eyeshadow nuanta Espresso.

   Machiajul ochilor a inceput cu aplicarea Primer-ului de la Urban Decay, iar apoi am liniat coltul intern cu un creion albastru, iar cel extern cu unul verde (ambele de la Flormar). Dupa aceea am blend-uit bine si am aplicat pe jumatate din pleoapa mobila nuanta de albastru si pe cealalta jumatate verdele notat cu 2. Urmatorul lucru pe care l-am facut a fost sa accentuez coltul extern al pleoapei cu nuanta de verde notat in imaginea de mai sus cu 3, si sa ofer luminozitate arcadelor cu ajutorul unui fard alb-sidefat. La final, am aplicat 2 straturi de mascara Colossal Volum de la Maybelline.



2 comentarii:

  1. Cum ţi se pare primer-ul de la Urban Decay? Este bun? Că vreau să-mi cumpăr unul şi nu ştiu ce să-mi iau ... Adică, mi se pare cam scump primer-ul de la Urban Decay, pe cosmetic-style.ro este 80 lei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa-ti spun decat ca il iubesc! A fost primul meu eye-primer si desi nu credeam sa poata sa-mi faca machiajul sa reziste atat de mult, chiar o face! Il am de vreo 2 luni si desil il folosec in fiecare zi mai e mult si bine...merita fiecare banut! :*

    RăspundețiȘtergere